Značka Quick Step – zajímavosti

Kořeny této značky sahají až do šedesátých let minulého století, kdy v Belgii vznikla společnost UNILIN, později stojící práva za značkou Quick-Step. Samotný vstup značky na trh se odehrál v roce 1990 a už od svých počátků je jedním z lídrů v tomto odvětví. Stojí za unikátním zacvakávacím zámkovým systémem Uniclic a první laminátovou podlahou s V drážkou. Od roku 2005 opatřuje všechny své podlahy antistatickou úpravou, o rok později přidává k podlahám sladěné sokly. Jednou z posledních novinek je několik kolekcí s voděodolnou úpravou, které přinášejí laminátové podlahy i do dříve nepřípustného prostředí koupelen.

V roce 2014 byla společnost Quick-Step zvolena čtenáři britského časopisu Interiors Monthly „Nejlepším výrobcem laminátových podlah roku 2014“. Produkty této značky si oblíbila i společnost Million Dollar Makeovers, australská firma, která stojí za kompletními renovacemi obydlí, jejichž cena se pochybuje od 100 000 do 2 000 000 dolarů. V neposlední řadě na podzim roku 2014 otevřela společnost UNILIN, mateřská společnost značky Quick-Step, svůj první závod v České republice, konkrétně ve Vyškově. Dříve byla velká část produktů vyráběna v Malajsii, díky tomuto kroku může značka Quick-Step distribuovat své podlahy po Evropě s mnohem menšími náklady a dopadem na životní prostředí.

Ekologická uvědomělost je také jednou z předností této značky. Laminátové Quick-Step jsou z více než 75% vyrobeny z třísek z udržitelných lesních zdrojů. Veškerý dřevěný odpad vznikající při výrobě se pálí ve spalovně a vznikající tepelná energie je znovu využita v procesu výroby. Zajímavým počinem je i minimalizace obalových materiálů. Konkrétně u kolekce Equisa došlo ke snížení spotřeby surovin na polovinu. Díky těmto a dalším postupům je značka Quick-Step držitelem certifikace PEFC (Program na podporu certifikace lesů).

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.